ブレードランナー 2049

( ゚∀゚)o彡°おっぱいおっぱい

Rutger Hauer on 'Blade Runner 2049' and Why Films Today "Lack Balls" | Hollywood Reporter

biblical 聖書に関する bíblɪk(ə)l

Rutger Hauer seared himself into cinema history るとがー・ホイラーは映画史に、自身を焼き付けた

about his favorite roles, why films today “lack balls” and his take on the Blade Runner sequel. 彼の大好きな役や、なぜフィルムは金玉を失ったのかや、Blade Runner 続編(síːkwəl) に対する彼の行動にについて

I sniff and scratch at it. 私は鼻で笑って、それをひっかいた。

I struggle to see why that film was necessary. 私は、なぜあのフィルムが必要だったのか、理解するのに苦労する。

lean  líːn 頼る、すがる

Don't lean with one elbow on the success 成功の片側のひじに寄りかかる

In many ways, Blade Runner wasn't about the replicants, it was about what does it mean to be human? いろんな意味でBlade Runnerレプリカントについてでなく、人間になることの意味についてだったよね?

But I'm not certain what the question was in the second Blade Runner. 映画の中で何が問題だったか、わからない

homage 尊敬、経緯  (h)ɑ́mɪʤ|hɔ́- (オマージュでなはい)

I knew that wasn't going to work. それが機能してないって知った。